Met een Big Picture Strategy creëer je niet alleen een uniek competitief voordeel, ook wordt het duidelijk hoe je kunt opvallen en doorgroeien.

In een wereld waar toevallige merken de norm zijn, hebben merken met een strategie een oneerlijk voordeel. Zij begrijpen hun markt beter en zijn hun concurrentie te slim af.

Buitengewone merken creëren een nieuwe categorie, veroveren hun markt of worden bekend bij een groot publiek.

Terwijl gewone merken slechts één van de vele opties blijven en alleen op prijs kunnen concurreren.

Brand Strategy

Het fundament voor een only-choice merk

Merk is het meest waardevolle onderdeel van jouw bedrijf. Merk is de reden waarom mensen sneller voor jou kiezen. Het functioneert daarnaast als foundation voor performance. Om dat te realiseren beginnen we samen met jou aan het ontwikkelen van een merkstrategie.

Met een creatieve blik geven we vorm aan de de toekomst van jouw merk. We kijken hierbij naar je niche, je producten of diensten, je doelgroep, concurrentie en jouw competitieve voordeel. Aan het einde van het strategietraject heb jij een helder game plan voor alle aspecten van een onderscheidend merk. Maak niet langer een doorsnee indruk en zet de stap naar merkwaardig.

Brand touchpoints

Look, feel & story

Brand Touchpoints zijn alle elementen die samenkomen en zorgen voor een herkenbaar, onderscheidend merk. Je gehele look & feel en het verhaal van je merk. Van je visuele identiteit tot je website en je uiteindelijke campagnes.

Geen detail is te klein, ieder element versterkt de ander en ze dragen allemaal bij aan één en dezelfde merkbeleving. Zo kun je de volledige kracht van jouw merk benutten.

Brand Performance

Schaalbare strategie voor merkgroei

Het laatste aspect van merkbouwen is jouw performance framework. Dit is het pad dat je moet afleggen om jouw merk te laten groeien. Het framework ontwikkelen we op basis van je merkstrategie.

We kijken eerst naar mensen, dan pas naar kanalen. Want mensen bepalen nou eenmaal hun eigen customer journey. Wij creëren een uniek eco-systeem met touchpoints voor verschillende kanalen die je doelgroep kan volgen wanneer zij daar klaar voor zijn.

Aan de hand van performance KPI’s sturen we bij we om de impact en groei van jouw merk zo groot mogelijk te maken.

Herken jij je hierin?

“Ik wil de volgende stap zetten”

Je bent steady gegroeid. De omzet is stabiel maar je wilt nu echt stappen zetten. Je kijkt naar grote concurrenten in de markt en je wilt daarnaartoe. Wat jij doet is goed genoeg om de marktleider uit te dagen. Wat je nu nodig hebt is een strategie die kijkt naar the Big Picture zodat je weet hoe je die volgende stap moet zetten.

“Ik heb moeite om mijn bedrijf te positioneren”

Lukt het niet om in 20 seconden uit te leggen waarom je anders bent dan je concurrenten? Je bent niet de enige die worstelt met positionering. In een markt vol met dezelfde containerbegrippen, verhalen en uitstralingen, laten we jou opvallen. We helpen je te onderscheiden, je eigen verhaal te vertellen en de juiste doelgroep te bereiken.

“Met mijn nieuwe bedrijf wil ik direct goed starten”

Tijd voor een nieuw avontuur. Je hebt je eerste kilometers als ondernemer gemaakt en wilt iets nieuws beginnen. Met jouw grote ambities heb je een brand strategy nodig waarmee je vanaf de get-go opvalt en een competitief voordeel realiseert.

You’ve got a choice: Blend in or brand out.

“Ik ben mijn huidige merk ontgroeid”

De merkbelofte waar je ooit mee bent begonnen sluit niet langer aan bij wat je doet. Het kan zijn dat je nieuwe producten hebt ontwikkeld of vanuit een geëvolueerde visie werkt. Misschien heeft je merk een deukje opgelopen en wil je dat van je afschudden. Wat je reden ook is, je hebt een brand upgrade nodig die aansluit bij wat je nu doet en zowel je klanten als medewerkers inspireert.

“Ik ben beter dan ik eruit zie”

Hoe je eruitziet heeft je gebracht waar je nu bent, maar je hebt ondertussen niet stil gezeten. Je bedrijf heeft zich verder ontwikkeld en je bent beter dan een paar jaar geleden. Je zoekt een nieuwe visuele identiteit die je persoonlijkheid en positionering versterkt. Een brand upgrade die er zo goed uit ziet als je nu bent.

People don't read ads. They read what interests them.

Become interesting.

BerichtBel ons